设置原点到样条线起点

设置原点到样条线起点

The Set Spline Resolution node sets the value for how many evaluated points should be generated on the curve for every control point. It only has an effect on NURBS and Bézier splines. The evaluated points are displayed in the viewport, used in the 在内部,噪声纹理在曲线上被评估后,会自动复制到曲线到网格节点的网格结果中。这意味着这个节点的 属性 输出可以沿着同一几何节点流连接的任何地方,内部属性都可以使用。 node, and optionally used in the 圆角曲线节点。.

The input node for this data is the 样条线.

输入

曲线

标准的几何图形输入。

选择

是否更改每个样条上的分辨率值。True值表示该值将被更改, FALSE值表示分辨率将保持不变。

分辨率

为NURBS和Bézier样条中的每个控制点生成的评估点数。它控制操作的准确性,例如修剪曲线或采样曲线。更高的分辨率更准确,但更慢。

属性

这个节点没有属性。

输出

曲线

标准的几何体输出。