Per a cada zona d’element de geometria¶
Aquest tipus de zona permet d’executar nodes per a cada element d’una geometria. Per exemple, els nodes poden processar cada cara d’una malla, o cada instància.
La zona Per a cada element.¶
La zona és ideal per a tasques que generen geometria gran o complexa per a cada element d’una geometria d’entrada. Per exemple, generar un arbre únic per a cada corba d’entrada, o un edifici únic a cada cara d’entrada.
La zona té menys sentit si es processa quantitats petites de geometria. En aquest cas (per exemple, cadascun dels pèls d’un personatge per separat) és probable que sempre sigui més lent que treballar amb menys geometries i més grans. La flexibilitat addicional del processament de cada element per separat s’aconsegueix a cost de què Blender no pugui optimitzar l’operació igual de bé. Per a grups de nodes que necessiten gestionar molts elements de geometria, es recomana dissenyar la configuració del node de manera que no es requereixi la iteració d’ínfimes subgeometries.
Entrades¶
- Geometria
Geometria els elements de la qual s’interen.
- Selecció
Quin subconjunt processar del Domini escollit.
- Índex
Index of the element in the source geometry. Note that the same index can occure more than once when iterating over multiple geometry component types at once.
- Element
La geometria d’entrada es divideix en geometria separada per a cada element. Aquest és l’únic element de geometria per a la present iteració. No està disponible en el domini de Cantell de cares, ja que els cantells de cares no poden existir sense les seves cares.
Nota
Pot resultar força ineficient de dividir geometries grans en molts element petits. Com que l’egressió no es calcula si no es fa servir el node gràfica, no usar-lo sovint millorarà el rendiment.
Propietats¶
- Domini
Quin domini d’atribut processar.
- Índex d’inspecció
L’índex d’elements de geometria que s’utilitza per a funcionalitats com ara Node Visor o bé inspecció de born.
Sortides¶
Les egressions de la Geometria principal creen atributs de la geometria d’egressió «principal» (la primera egressió). Cada valor concret de la part de dins de la zona esdevé un valor de l’atribut en el present índex.
Les egressions del plafí Generat, incloent-hi l’egressió de Geometria per defecte s’ajunten a partir de la geometria generada des de cada element. Qualsevol tipus no-geomètric per sota d’una geometria específica de la llista egressarà com un atribuit anònim d’aquella geometria unida (i no de les altres). Els atributs des de la geometria d’ingressió de la zona també es propaguen a les egressions d’aquesta geometria.